6/26/2012

おばあちゃんへ☆ Dear Grandma☆

うちのミニ怪獣がやっと寝てくれました☆今のうちに家事をせねば!!
でもその前にちょっと写真をアップ〜!

そうそう、最近出産&入院費用の請求書がどんどん家に届いてるんやけど、超安産の経膣分娩だったのに今の時点で出産費用がすでに200万超えてます。。汗 2泊3日で病院から蹴りだされたのに。。!笑 ちなみにこれは保険適用前の費用です。保険なかったらアメリカで赤ちゃんなんて絶対産めない〜!まだこれから請求書届くやろうから一体合計でどれくらいになるのか見物やなぁ。ちなみにアラスカでは120万くらいらしく、州でこんなにも費用が違うんですねぇ〜。

日本のおばあちゃん、海くんの写真、ビデオで〜す♪
今日はご機嫌!最近のぐずりがましになってきた。。のか!?

Grandma Lea! Here are some pics and vids of your Grandson ;)
He is in a good mood today. Our cutie chunk!

By the way, do you remember a friend of Papa wanted to know the delivery and hospitalization expenses in WA? We've been receiving bills from the hospital and it's already over $20,000.00!! I think we will receive more bills soon. OMG!! Glad We have the insurance!!

乳児湿疹が良くなったと思ったら、今度は表面がガサガサしてきた。。汗 やっぱりまだ心配。。T0T
My baby acne got much better...but the symptom is different now; having a rough surface and tons of skin peeling off! Mommy is worried!!


Moving his arms!
腕をブンブン振り回しアクティブな海くん。
産まれてからずっと細かったから、七人の小人に出てくるおじいさんみたいな老け顔やったけど(笑)、
今はぷくぷく♥
I looked like a dwarf from Snow White and Seven Dwarfs since I was pretty skinny...but now I am a cute chubby baby!! ;)


やっぱりおしゃぶりしてると落ち着くのよねぇ〜〜。
お風呂大好き♪

きりっ☆