4/04/2013

Kai-kun walked a few steps today!

Here is tons of pics of Kai-kun :)

Today, Kai-kun walked 5 steps! He has been making so many attempts to walk alone later today. He is 10 mo old so it is quite fast. He could walk only one to two steps by himself since March, but it wasn't a real "walking". But today, he finally made it!! :)

海くん10ヶ月、今日は初めて5歩歩きました!パチパチパチー!今まで1,2歩しか歩けなかったんだよねぇ〜。すごいね!!自分が結構歩けると分かると、その後も必死に歩いてました。今日は朝からばぁばぁが海くんの手を引いて、かなり長い間うちの家の周りの道をえっちらおっちら歩く練習してたからかなぁ〜。



A rainy day...Kai-kun is feeling nostalgic.... (I think!)
 "Know what?? I miss Daddy and Bellingham, Mommy!!"


This is the bloody milk I suctioned!!






































"I am going for a walk with Mommy and Doggies!!"






Tsu-chan is too small to walk far. He got tired. My Mom put Tsu-chan in the stroller lol He really loved it!!




It's so funny Tsu-chan is so relaxed...!!